dreamondreamer

Alla inlägg under maj 2019

Av Anonym - 29 maj 2019 22:32

Hej på er! Hoppas ni haft en fin onsdag! Visst känns det som fredag? Underbart ju. Själv har jag haft en riktigt bra dag. Solen har skinit och jag har haft en riktigt givande dag på jobbet efter en tids frånvaro. Behöver komma tillbaka till rutiner, det är så viktigt för att jag ska va i balans, så det är jätteskönt att vara på banan igen. För mig blev det ändrade planer för kvällen i sista minuten idag. Skulle egentligen på partaj men tog det vuxna beslutet att stanna hemma och vila upp mig istället. Och så nöjd med beslutet, hällt upp chips och sitter framför en film, perfekt onsdags kväll. Skönt att vakna upp pigg imorgon också! Önskar er en fin kväll! Kram!

Av Anonym - 26 maj 2019 20:13

Jag går sönder lite varje gång. Varje gång den kommer närmare så förstår jag hur långt bort den är. Rimligt? Nej, kanske inte. Kanske är det bara rimligt för mig. Bara jag som förstår. Det svider till i hela kroppen när någon visar minsta intresse. Jag blir skit skraj och börjar genast fundera på hur jag ska fly situationen. Vart tar jag vägen? Här kan jag inte stanna, jag kvävs i ångesten. Ensamheten passar mig bra. Kanske är det en vit lögn. Men den är bekväm. Framförallt trygg. Jag vet inte hur jag ska försonas med det som vart. Hur jag ska sluta fred med de en gång så taggiga upplevelser jag vart med om. Men jag måste ändå tro att någon dag kommer jag att vara redo. Redo att berätta. Att försonas. Resa mig igen och förstå, att ingenting, var någonsin, mitt fel. ??

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards